Friday 10 February 2012

İlk Yazı


Herkese merhaba,

Amerika’ya gelecek olanlar için Yaşam rehberi olarak düşündüğüm blog’u bugün 10 Şubat 2012’de oluşturdum. Amerika’ya taşınalı 3 ay oldu. Bundan önce de iki kez gelmiştim. İlk kez 2008 yılının Temmuz ayında Work&Travel öğrencisi olarak Wisconsin eyaletinin Wisconsin Dells (aslında küçük bir yer hatta köy de denebilir ama yazın oldukça kalabalık oluyor) şehrine geldim. Burası dünyanın su parkı merkezi olarak biliniyor ve Amerika’nın en büyük su parkları burada. O sene Türkiye’ye döndükten sonra Green Card’a başvurdum ve kazandım. Her şeyi geride bırakıp Amerika’ya taşınmaya karar verdim ve 3 ay önce de taşındım.

Bu blog’u Türkiye’den farklı olarak burada karşılaştığım değişik, ilginç olaylar hakkında sizleri bilgilendirmek ve buradaki yaşam, kültür, insanlar vs hakkında bilgi vermek için oluşturdum. Sizlere ne kadar faydalı olabilirsem o kadar mutlu olurum. Bu konudaki geri dönüşleriniz, olumlu veya olumsuz eleştirilerinizin bana yardımcı olacağını düşünüyorum. Hiç çekinmeden bana her türlü konuda ulaşabilirsiniz.

İlk kez bir blog yazıyorum, sanırım şimdilik bu kadar yeterli :)

Çok yakında görüşmek üzere.
Hoşça kalın.

0 comments:

Post a Comment